CS

Chcete u nás pracovat?

Aktuální nabídka


Co u nás budete dělat:

  • vedení marketingových projektů – správa agenty projektů, koordinace dodavatelů, dosahování očekávaných výstupů
  • marketingové projekty: správa webových stránek, sociálních sítí, příprava mailingů na klienty, promo aktivity vůči klientům, správa promo materiálů a reklamních předmětů, podpora marketingu konferencí, inovace stávajících projektů/značek ve firmě
  • marketingová podpora ostatních oddělení – promo materiály, inzerce, sociální média
  • psaní tiskových zpráv/výstupů z kongresů a konferencí a jejich distribuce vůči klientům
  • spolupráce s ředitelem pro marketing a vedením společnosti

Co je pro nás důležité:

  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • alespoň 2-3 roky zkušeností na podobné pozici jsou nutností. Na tuto pozici nestačí praxe při studiu a není vhodná pro čerstvé absolventy
  • znalost správy kampaní na sociálních sítích výhodou
  • zodpovědnost, komunikativnost, pečlivost, logické uvažování, příjemné vystupování a ochota učit se novým věcem
  • znalost administrativní agenty / MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • aktivní znalost AJ – slovem i písmem

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získání zkušeností s marketingem ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a střední a východní Evropě
  • budete pracovat v mladém a přátelském kolektivu
  • využijete širokou nabídku benefitů /stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, dotovanou kartu Multisport, příspěvky na jazyky a další vzdělávání, firemní telefon, možnost home office, sick days, firemní akce atd./
  • motivační finanční ohodnocení
  • možnost seberealizace

Od 1. 1. 2020 sídlíme na Praze 9 - Harfa.

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • domlouvat podmínky obchodní politiky s dodavateli
  • vyhledávání kontaktů, správa a aktualizace databází
  • distribuovat obchodní podmínky pracovníkům firmy
  • spravovat databázi CRM
  • spolupracovat s vedením jednotlivých oddělení
  • účastnit se na veletrzích
  • připravovat smlouvy a kontrolovat dodržování obchodní a cenové politiky
  • řešit nedodržení smluvních podmínek
  • koordinovat dodavatele
  • shromažďovat informace o dodavatelích a vyhodnocovat je
  • sledovat a vyhodnocovat informace o trhu dodavatelů, nové trendy v ČR i zahraničí
  • vyhledávat optimální dodavatele v ČR i v zahraničí
  • zlepšovat postavení firmy na trhu

Co je pro nás důležité:

  • organizační a vyjednávací schopnosti
  • zkušenost s prací v databázích
  • komunikační schopnosti a prezentační dovednosti
  • týmový duch, pozitivní přístup
  • znalost práce na PC - Word, Excel, Powerpoint, Outlook
  • ostatní - řidičské oprávnění

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a střední a východní Evropě
  • možnost seberealizace a účasti na zajímavých projektech v ČR i v zahraničí
  • získáte motivační finanční ohodnocení
  • budete pracovat v mladém a dynamickém kolektivu
  • podporujeme osobní růst
  • nabízíme firemní vzdělávání
  • využijete širokou nabídku benefitů (stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, dotovaná karta Multisport, příspěvky na jazyky a další vzdělávání, náhradní volno, sick days, home office atd.)


Od 1.1.2020 změna sídla - Praha 9, Harfa.

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • vypracovávat podklady pro jednotlivé kongresy/konference (kreativní řešení zejm. v MS Power Point)
  • komunikovat s obchodními partnery a dodavateli (telefonicky, e-mailem)
  • rezervovat konferenční prostory, hotely, společenský program apod.
  • spolupracovat s grafikem na kreativním řešení nabídek (častá komunikace – telefonicky, e-mailem)
  • research (vyhledávání nových příležitostí pro kandidatury na evropské a mezinárodní kongresy/konference)
  • evidovat projekty v databázích (jednoduchý MS Excel)
  • zpracovávat roční/půlroční statistiky organizovaných akcí
  • zapisovat informace do systému CRM (jednoduchý, intuitivní program)
  • back-up pro obchodní manažery (zařizování služebních cest, zajištění letenek, ubytování, jízdenek, apod.)

Co je pro nás důležité:

  • aktivní znalost anglického jazyka v ústní i písemné formě
  • znalost práce na PC, ideálně pokročilá znalost MS Office (zejm. Power Point)
  • komunikativnost, příjemné vystupování, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, logické uvažování
  • ochota učit se novým věcem
  • VŠ nebo VŠO vzdělání

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu
  • budete pracovat v mladém a přátelském týmu
  • získáte motivační finanční ohodnocení
  • využijete široké nabídky benefitů (stravenky, dotovaná karta Multisport, firemní telefon, podpora vzdělávání, náhradní volno, nápojový servis, zajímavé firemní akce atd.)

Od 1.1.2020 změna sídla - Praha 9, Harfa

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • vyúčtování zakázek – kontrola příjmové i nákladové stránky
  • konzultace při sestavování rozpočtů jednotlivých zakázek
  • vystavování a účtování faktur
  • účtování bankovních výpisů
  • kontrola saldokont
  • příprava podkladů k účetní závěrce
  • komunikace s daňovým poradcem a auditory
  • spolupráce na agendě DPH v ČR, i v zahraničí
  • reporting
  • v budoucnu možnost postupu na pozici senior účetní nebo ekonom – účetní

Co je pro nás důležité:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost účetnictví, problematiky DPH a DPPO
  • praxe v oblasti účetnictví minimálně 5 let
  • znalost ekonomické a účetní angličtiny
  • znalost MS Office
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • nástup ihned nebo dle dohody

Výhodou:

  • zkušenosti s DPH v EU
  • znalost účetního SW Helios Orange
  • pokročilá znalost anglického jazyka

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • zázemí stabilní společnosti s mezinárodní působností
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • odpovídající finanční ohodnocení, zajímavé kvartální odměny
  • flexibilní začátek i konec pracovní doby
  • široké možnosti dalšího vzdělávání včetně jazykových kurzů
  • bohatou nabídku benefitů - stravenky, příspěvek na penzijní a životní pojištění, sickdays, příspěvek na sport (kulturu, volný čas), podpora zdravého životního stylu
  • zajímavé firemní akce

Od 1.1.2020 změna sídla - Praha 9, Harfa

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • každodenní péče o jednu až více odborných asociací
  • komunikace elektronicky, telefonicky, osobní schůzky
  • řízení menších projektů
  • zodpovědnost za zpracování podkladů pro pracovní schůzky
  • administrativní podpora a vedení sekretariátu
  • tvorba analýz a hodnocení dat, příprava reportů
  • pravidelné vyúčtování služeb, příprava podkladů pro fakturaci
  • komunikace a budování dobrých vztahů s hlavními představiteli asociace, jejími členy a partnery

Co je pro nás důležité:

  • vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání
  • organizační a prezentační dovednosti
  • předchozí zkušenost s organizací akcí či jiných eventů výhodou
  • reprezentativní vystupování, aktivní přístup, iniciativa, samostatnost, komunikativnost
  • schopnost pracovat na více projektech najednou
  • schopnost pracovat v kolektivu
  • ochota cestovat v tuzemsku i do zahraničí
  • flexibilita – schopnost přizpůsobit se nejen časově ale i charakteru klienta
  • výborná znalost AJ, další jazyky výhodou
  • pokročilá znalost práce s MS Office na uživatelské úrovni

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a střední a východní Evropě
  • budete pracovat v mladém a dynamickém kolektivu
  • podporujeme osobní růst, nabízíme široké firemní vzdělávání
  • budete mít možnost seberealizace a řízení zajímavých projektů
  • nabízíme odpovídající platové podmínky
  • využijete širokou nabídku firemních benefitů: stravenky, příspěvky na penzijní a životní pojištění, dotovaná karta Multisport, příspěvky na jazyky a další vzdělávání, firemní telefon, náhradní volno, sick days,možnost home office, firemní akce atd


Od 1.1.2020 změna sídla - Praha 9, Harfa.

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • e-mailová a telefonická komunikace s hotely
  • zajišťování a správa rezervací pro jednotlivce a skupiny
  • práce s interním rezervačním systémem
  • spolupráce s dalšími členy týmu v rámci realizace akcí

Co je pro nás důležité:

  • organizační schopnosti, vysoká úroveň ústního a písemného projevu
  • pokročilá znalost počítačových programů (Excel, Word, Outlook) a internetu
  • schopnost komunikovat ústně i písemně v anglickém jazyce (znalost dalších jazyků vítána)
  • osobní odpovědnost, týmová práce

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR i v zahraničí
  • zúčastníte se kongresů v ČR i v zahraničí
  • budete pracovat v mladém a přátelském kolektivu
  • využijete širokou nabídku benefitů /kvartální odměny, dotovaná karta Multisport, firemní telefon, náhradní volno, sick days, nápojový servis, ovocné středy, sportovní a další firemní akce/

Od 1. 1. 2020 sídlíme na Praze 9 - Harfa.

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • vypracovávat podklady pro jednotlivé kongresy/konference (kreativní řešení zejm. v MS Power Point)
  • komunikovat s obchodními partnery a dodavateli (telefonicky, e-mailem)
  • rezervovat konferenční prostory, hotely, společenský program, apod.
  • spolupracovat s grafikem na kreativním řešení nabídek (častá komunikace – telefonicky, e-mailem)
  • research (vyhledávání nových příležitostí pro kandidatury na evropské a mezinárodní kongresy/konference)
  • evidovat projekty v databázích (jednoduchý MS Excel)
  • zpracovávat roční/půlroční statistiky organizovaných akcí
  • zapisovat informace do systému CRM (jednoduchý, intuitivní program)
  • back-up pro obchodní manažery (zařizování služebních cest, zajištění letenek, ubytování, jízdenek, apod.)

Co je pro nás důležité:

  • aktivní znalost anglického jazyka v ústní i písemné formě
  • znalost práce na PC, ideálně pokročilá znalost MS Office (zejm. Power Point)
  • komunikativnost, samostatnost, pečlivost, logické uvažování
  • ochota učit se novým věcem

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu
  • budete pracovat v mladém a přátelském týmu s flexibilní pracovní dobou
  • využijete zajímavé benefity - nápojový servis, ovocné středy, sportovní a kulturní akce

Od 1.1.2020 změna sídla - Praha 9, Harfa

Toto je nabídka práce na pozici Brigáda vhodná pro studenty bakalářského programu s navazujícím na magisterské studium na VŠ.

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.

Co u nás budete dělat:

  • technická podpora v kongresovém sále
  • technická podpora v přípravně pro řečníky
  • komunikace s řečníky
  • případná pomoc s úpravou prezentací řečníků

Co je pro nás důležité:

  • pokročilá znalost počítačových programů (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • schopnost komunikovat v anglickém jazyce
  • slušné vystupování

Proč u nás budete rádi pracovat:

  • získáte zkušenosti ve společnosti s výsadním postavením na trhu kongresového cestovního ruchu v ČR a střední a východní Evropě
  • poznáte významné osobnosti z různých oborů
  • navštívíte zajímavé destinace v ČR i v zahraničí
  • nabízíme dlouhodobou spolupráci
  • budete pracovat v mladém a přátelském kolektivu s flexibilní pracovní dobou

V případě, že splňujete dané požadavky, zašlete prosím svůj životopis na adresu: kostalova@guarant.cz. Odpovíme pouze vybraným uchazečům.

Odesláním svého životopisu výslovně souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů /případně citlivých osobních údajů, pokud je budete poskytovat/ uvedených v životopisu /dále jen „osobní údaje“/ společnosti GUARANT International spol. s r.o. se sídlem Praha 4, Na Pankráci 17, PSČ 140 21, IČ 45245401, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 7144, jako správci, ve smyslu zákona č.101/2000 Sb., pro ČR, za účelem zpracování Vašich údajů z důvodu ucházení se o pracovní místo, a to na dobu 1 roku. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Máto právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla správce, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb.pro ČR, tj. zejména právo přístupu k údajům, které se Vás týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci.