CS

Kdo jsme

header-image

Náš příběh


Už více než čtvrt století se staráme o úspěch našich klientů při organizování mezinárodních kongresů a konferencí ve střední a východní Evropě. Spolu s dokonalou znalostí českého a evropského prostředí našim zákazníkům garantujeme i vysokou odbornost, preciznost a profesionalitu. Společně s našimi klienty připravujeme optimální řešení šitá na míru konkrétním konferencím.

Sídlíme v hlavních městech České i Slovenské republiky, Praze a Bratislavě. Praha je desátou nejlepší kongresovou destinací na světě, dlouhodobě patří ke světové špičce v oblasti konání kongresů, mimo jiné i díky našim klientům a našim společným úspěchům.

Kongresy a konference jsou naším povoláním, koníčkem, životní náplní, radostí i starostí. Jsme GUARANT International spol. s r.o., spolehlivý a inovativní organizátor odborných konferencí a kongresů.

Cílem a měřítkem kvality naší práce je spokojenost a úspěch všech našich klientů.

Našich 26 let


  • 1991

    První smlouva, klient Chiquita
  • 1992

    GUARANT Ltd. 30.1. registrován jako společnost s ručením omezením

    První kancelář v Českomoravské 23, Praha 9

    První tištěné prezentační materiály GUARANT

  • 1993

    Stěhování kanceláří na adresu Opletalova 15, Praha 1
  • 1994

    První prezentace v ČNB pro kandidaturu na pořádání akce MMF/Světová banka v roce 2000

    Konference INET/ JENC 5 - první registrace přes internet (35 registrovaných z celkových 1600 účastníků)
  • 1995

    Konference Mezinárodní rady letišť
  • 1996

    Konference FISITA (automobilový průmysl) - úspěch rozhodl o našem zaměření na služby typu PCO.
  • 1997

    Konference NATO – Vojenská rozhodnutí

    II. CEE/EU konference o IT zorganizovaná během necelých dvou a půl měsíců a 650 účastníků

    Založení sdružení pro marketing destinace, Destination Prague 2000
  • 1998

    Konference evropských ministrů školství
  • 1999

    23.Mezinárodní kongres o epilepsii, 4500 účastníků

    Stěhování na adresu Opletalova 22, Praha 1
  • 2000

    Do dnešních dnů největší kongres v Praze – Výroční zasedání MMF/SVĚTOVÉ BANKY 17 550 registrovaných účastníků

    GUARANT – nové logo
  • 2001

    Mezinárodní kongres dětské respirační alergie
  • 2002

    První klient asociačního managementu – Česká společnost pro mimotělní oběh a podpůrné systémy krevního oběhu

    19. Vědecké zasedání Mezinárodní společnosti pro hypertenzi/12. Evropská konference o hypertenzi 2002
  • 2003

    6. Světový kongres neurověd IBRO
  • 2004

    Přejmenování společnosti na GUARANT International

    12. Spojený gastroenterologický týden (UEGW) 2004, 9 500 účastníků
  • 2005

    Konference Mezinárodní asociace advokátů (IBA) 2005
  • 2006

    Světový kongres 2006 WSAVA / FECAVA / CSAVA
  • 2007

    Kongres Evropské společnosti orgánové transplantace
  • 2008

    14. Světový psychiatrický kongres (WPA IC), 5 500 účastníků

    První zahraniční klient asociačního managementu – The European Society of Clinical Neuropharmacology (ESCNP)
  • 2009

    Předsednictví České republiky v radě Evropské unie – administrativní, informační služby, poskytování registračního systému, cca 20 000 odbydlených pokojonocí
  • 2010

    61. Mezinárodní astronautický kongres
  • 2011

    1. Kongres organizovaný v Rusku - 2nd Continental Congress of Dermatology / 4th Russian Congress of Dermatovenereology 2011
  • 2012

    Stěhování na novou adresu – Na Pankráci 17, Praha 4

    17 klientů asociačního managementu
  • 2013

    8 kongresů a konferencí v KCP

    Významný kongres WONCA 2013 - 20. světová konference praktických a rodinných lékařů
  • 2014

    63 675 – součet všech účastníků našich akcí včetně Venue Managementu

    Více než 50 zaměstnanců
  • 2015

    Členství v asociaci IAPCO
  • 2016

    Rekonstrukce prostor v KCC

GUARANT International v číslech


Všeobecná fakta
1
na trhu konferenčního a asociačního
managementu od roku 1991
12
+
17
interních + externích
pracovníků
1995
nejvzdálenější
připravovaná akce
12
let
zkušeností
1971
zahájení
podpory kandidatur
1
konferenčních a společenských prostor
v rámci Venue Managementu
5
projektových
manažerek
10
-
13
akcí
ročně
1354
+
organizovaných
kongresů a konferencí
10000
nejvyšší účast
na jedné akci
15
asociací v rámci
Asociačního managementu
Rok 2016
1
zahraničních
akcí
15
asociací v rámci
Asociačního managementu
156
akcí v rámci
Venue Managementu
3
velkých
akcí v ČR
1
velké
akce v KCP
1
zemí, ve kterých jsme
organizovali kongresy
5
nových
kolegů
2546
účastníků
národních akcí
7546
účastníků
mezinárodních akcí